2007. július 9., hétfő

7 nap zöldség - akár 6 kiló minusz




Rengeteg diéta létezik, mindenkinek más-más módszer segít. Íme egy újabb diéta azoknak, akik szeretik a zöldségeket, és le tudnak mondani egy hétre a husiról: A különbözõ zöldségfélék alacsony energiatartalmúak, viszont értékes tápanyagokban rendkívül gazdagok.Magas rosttartalmukkal segítik az emésztést, vízhajtó hatásuk révén méregtelenítik a szervezetet, és gyorsítják a zsírégetést is. A hétnapos „zöld diéta” tehát nemcsak eredményesen karcsúsít, de egészségessé és széppé is tesz minket. Amire szükségünk lesz: napi egy kiló zöldség és egy gyümölcscentrifuga.

1. nap

Ez a legnehezebb. Csak folyadékot fogyaszthatunk: legalább három liter zöldséglevet.


2. nap
Együnk meg egy teljes kiló zöldséget! Bármilyen fajtát választhatunk, és azt is eldönthetjük, hogy nyersen esszük-e, vagy inkább levesnek, párolva, sütve, esetleg grillezve. Használhatunk különféle fûszereket és olívaolajat is.


3. nap

A zöldségek mellett megengedhetünk magunknak két szelet barna kenyeret is.


4. nap

Zöldség bármennyi, bármilyen módon elkészítve, és fél kiló gyümölcs.


5. nap

Reggelire joghurt vagy kefir, napközben minél több zöldség.


6. nap

Reggelire tejes kávé, napközben zöldség, grillezve, párolva vagy fõzve. Vacsorára gyümölcs.


7. nap

Bármennyi zöldséget ehetünk, két szelet barna kenyérrel, egy pohár joghurttal és fél kiló gyümölccsel.


Nagyon fontos, hogy a kúra során naponta legalább három liter folyadékot fogyasszunk. Ihatunk ásványvizet, teát (természetesen cukor nélkül), zöldséglevet, sõt, egy pohárka száraz bort is. Ne feledkezzünk meg a testmozgásról sem, sétáljunk, kocogjunk vagy biciklizzünk legalább egy fél órát mindennap.

Nincsenek megjegyzések: