2007. június 26., kedd

Új Norbi villámdiéta


Állítólag ezzel a diétával fogyott le Szulák Andrea, Csollány Szilveszter felesége és még sokan mások. A diétát 30 napig kell csinálni és szigorú szabályai vannak. Aki betartja, megszabadulhat akár havi 10 kilótól.. Nem hangzik rosszul, egy próbát megér… Használd hozzá Norbi könyvét, hiszen alap dolog, hogy a diéta alatt csak Update 1 ételeket ehetsz.

1. szabály: a lisztrõl
Nem lehet sem teljes kiõrlésû, sem graham, vagy épp durum tésztás dolgokat enni. Ajánlja a puffasztott búzaszeleteket
.2. szabály: a cukorról
Nem fogyasztható semmilyen hozzáadott cukor. Sem fehér, sem barna!Próbáljunk olyan cukorpótlót használni, amiben nincs aszpartam. Méz sem engedélyezett, a gyümölcscukor-tartalma miatt a villámdiétában. Natúr joghurt jöhet. Ha hiányoznak az édes ízek jöhet az aszalt vagy épp a friss vagy fagyaszott gyümölcs.
3. szabály: az ivásról
A megfelelõ folyadékbevitel létfontosságú, fõleg fogyókúránál. Sose igyunk kényszerbõl, de a napi limit legyen legalább 1, 5 liter folyadék. A folyadékfogyasztás csökkenti az étvágyat.Ebben az egy hónapban tilos a sör, a bor, a pálinka, vagyis minden alkohol. Talán ez a legnehezebb.
4. szabály:az evésrõl
Naponta többször együnk keveset, az gyorsítja az anyagcserét, s nem lesznek falási rohamaink! Az utolsó étkezés legalább négy órával a lefekvés elõtt történjen meg
5. szabály:zsírfogyasztás
Zsírból semmit, olajból pedig lehetõleg a legkevesebbet használjuk a súlyvesztõ hónap során!
6. szabály: hús
Hurka, kolbász, szalonna és társai eltûnnek egy hónapra. Ami ajánlott, az a pulyka, csirke, hal, sertéscomb és karaj, valamint a sovány marhahús.
7. szabály:zöldség, gyümölcs
Ebben a hónapban a zöldségféléket és gyümölcsöket is meg kell válogatni! Amik ajánlottak: répa, karalábé, paprika, paradicsom, fejes saláta, káposzta, kelkáposzta, cékla, nyers uborka, hagyma és a brokkoli.Gyümölccsel vigyázni kell! Amit lehet enni: eper, málna meggy, zöldalma, ribizli és szeder. Nem jóllakásig és kizárólag frisset!
8. szabály: müzli és gabonafélék.
Kizárólag natúr müzlit érdemes fogyasztani, azt is mértékkel.
9. szabály: rágcsálnivalók
Nincsenek olajos magvak, sem ropi, csoki, keksz stb.… nagyon hosszú lenne a lista…
10. szabály: fõzelék
Lisztes rántás vagy keményítõ hozzáadása nélkül a fõzeléket sovány tejföllel vagy joghurttal sûrítsük be. A fõzelék egy részét le is lehet turmixolni és azzal sûríteni.
11. szabály: mozgás
Mozogni kell! Jobb lesz a közérzetünk, szebb lesz a bõrünk, na meg jót tesz a diétában szenvedõknek!
12. szabály: só, ízfokozó
Ha teljesen megvonod magadtól a sót az izomgörcshöz vezet, viszont ha túlzásba viszed, akkor tárolja a szervezeted a vizet. MÉRTÉKKEL, s akkor is csak tengeri sót javasolnak.

Nincsenek megjegyzések: